Продажи продукта компании, как часть цикла жизнедеятельности предприятия, трудно переоценить. Видимо, по этой причине написаны, изданы и переизданы сотни книг для частных предпринимателей о том, как построить систему продаж у себя на предприятии. Лично я рассматриваю такого рода литературу не более чем пи ар своих наработок и себя лично, но из тех книг, которые мне довелось прочитать, только единицы, по моему мнению, стоят денег. Практическая ценность большинства из них – это прекрасная бумага, на которой они отпечатаны.


 
Продаж продукту компанії, як частина циклу життєдіяльності підприємства, важко переоцінити. Мабуть, з цієї причини написані, видані і перевидані сотні книг для приватних підприємців про те, як побудувати систему продажів у себе на підприємстві. Особисто я розглядаю такого роду літературу не більше ніж PR своїх напрацювань і себе особисто, але з тих книг, які мені довелося прочитати, тільки одиниці, на мою думку, коштують грошей. Практична цінність більшості з них - це чудовий папір, на якому вони надруковані. Посудіть самі: в обсязі трьохсот сторінок автор намагається навчити читача тому, як правильно відібрати, рекрутувати, навчити і підвищувати ефективність відділу продажів.