Які принципи повинні лягти в основу процесів компанії, завдяки чому наша робота виключно ефективна і результативна про це я розповім в цій статті.

Створюючи компанію, я задавав собі саме ці питання, чому майбутні клієнти віддадуть перевагу саме нашій команді, що повинно бути в наданні консалтингових послуг настільки унікального, щоб подолати той бар'єр у свідомості більшості бізнесменів, і який пов'язаний саме з прийняттям рішення про співпрацю з консалтинговою компанією. Отже, давайте по порядку.

Давайте спробуємо розібратися в простій, на перший погляд ситуації: бізнес лихоманить, але ні власник, ні управлінці вищої ланки не звертаються в консалтингову компанію. Здається все просто, запросіть консультанта і він знайде рішення. А, ні! Приймаються найкреативніші і часом химерні рішення, але, ... нічого не змінюється (це в кращому випадку, або стає трохи гірше). Але - жодних консультантів! Десь, в глибині душі кожен управлінець промовляє щось на-кшталт: я в цьому бізнесі N років, знаю його як облупленого, реалізував безліч проектів і прийняв сотні правильних рішень, людина з зовні навряд-чи зможе краще! І цей керівник абсолютно правий! Так народилося основне правило компанії Маркон: Найкраще знає свій бізнес його власник (топ менеджер), ми лише вказуємо на ті сторони ведення бізнесу, які він випустив з уваги, але які можуть збільшити ефективність бізнесу.

Основне завдання нашої компанії в першу чергу дати незалежну оцінку стану бізнесу чи окремих його складових і запропонувати ефективне рішення щодо необхідності змін в компанії. При цьому тільки власник бізнесу може прийняти рішення про початок процесу змін, оцінити ступінь відповідності запропонованих рішень стратегії компанії. До розмови про вірність і ефективності рішень: наступне правило компанії Маркон говорить наступне: Правильні й ефективні рішення прості за своєю суттю і легко втілювані в життя. Будь яке складно здійсненне рішення - неефективно Як показує практика, чим більший опір зустрічається на шляху впровадження тої чи іншої зміни, тим менше воно абсолютно і ефективно, а значить висока ймовірність того, що кошти і ресурси витрачені на його реалізацію не окупляться в принципі. Високий рівень опору при впровадженні змін говорить про те, що в процесі аналізу причин неефективної діяльності компанії були упущені деякі фактори. Ми вважаємо: якщо бізнес не ефективний причина може бути тільки якась одна, якщо знайдено кілька причин неефективності, значить знайдені тільки слідства, справжні причини за крок поруч.

Ось нескладні але, на мою думку ефективні принципи, завдяки яким можна досягти видатних результатів.

Успіхів Вам у розвитку бізнесу.