Енергія CRM для всієї компанії та кожного працівника.

Вартість впровадження CRM.

Широке розгортання системи CRM, може принести цінність і користь для всієї організації. Приймаючи це рішення переконайтеся, що вартість CRM  для Вас зрозуміла. На нашу думку переваги повинні бути надані тому продукту, який надає максимально багато можливостей в продукті "базової вартості".

Розширення використання CRM для більш широкого кола користувачів може здатися дорогим процесом. І з багатьма системами CRM, це може бути абсолютно правдивим твердженням. Багато CRM-провайдерів просто дивляться, як вони можуть стягнути зі своїх клієнтів додаткові гривні за ліцензію. Тим не менш, деякі виробники розуміють силу CRM рішень що можуть бути доступними для більш широкого кола осіб всередині кожної організації. Вартість їх пропозиції, є більш доступна для широкого застосування. 

Ціни також повинні бути прозорими. Не тільки для початкового розгортання, але в досяжному майбутньому. Це означає, що немає бути прихованих платежів, вимог оновленнях до більш дорогих видань на основі безкоштовного, або "через тиждень" плата за користування необхідними функціями, такими як, наприклад, мобільний доступ.

Для розгортання CRM системи, яка має значення для всієї організації, не просто важливо переконатися в тому, що вартість зрозуміла і прозора, але й те, що заявлені переваги були надані в рамках "Базової вартості". Система повинна додавати потужності продажам (Sales Force): організація не повинна купувати три або чотири різних систем управління даних клієнтів. Система CRM має забезпечити управління так, щоб інтегрувати маркетингові і звітні інструменти для того, щоб надавати справжній 360-градусний огляд клієнта. Система повинна легко і ефективно інтегруватись з наявними внутрішніми і зовнішніми системами компанії. Крім того, переконайтеся, що постачальник CRM не накладає довільне обмеження на комп'ютерне "залізо", яке може призвести до надмірних додаткових витрат або непотрібної модернізації до більш дорогих версій обладнання. Якщо Ви уважно подивитеся на витрати і можливості, стає ясно, що всі системи CRM різні за вартістю користування, яку Ви отримуєте при купівлі програми.

Дякую, за Вашу увагу, до нашої компанії.

Безкоштовна Консультація стосовно впровадження CRM