Ещё одна сказка про мир ОСС (Open Source Software). 

linux640x250

Итак, о сказках и сказочниках. Не буду упоминать компании, которые заинтересованы в поддержании этой страшилки, они не стоят Вашего внимания и времени, расскажу саму сказку.

Вітаю!

Я тут щоб повідомити Вам добру новину.

Ера пропрієтарного програмного забезпечення закінчилася! 

Ми з Вами вступаємо в епоху вільно поширюваного ПЗ. Немає більше потреби платити за програми, користуватися відверто потворними або сумнівними методами установки і "лікування" софта. Ми всі отримали можливість змінити своє відношення до сфери ІТ і переоцінити значущість і важливість вкладень коштів в комп'ютери та програмне забезпечення.

Новий SUITE - новий лідер серед CRM з відкритим кодом.

 SugarCRM поставила солодку пляму в світі CRM з відкритим похідним кодом, здається, назавжди. Потім минулого року Sugar анонсувала рішення не підтримувати більше версію з відкритим похідним кодом Community Edition. У вакуум що утворився влетів SuiteCRM – відгалуження від вільного коду Шуга.

SuiteCRM 7.2 створена на рівні досвіду інструментів SugarCRM Professional з маркетингу, продажів та сервісу. З додатковими модулями бізнес процесів, звітів та безпеки, доданими інноваційними рішеннями, такими як Lucene -пошук, панелі для соціальних мереж, а також повідомлення для робочого столу у бета версії, SuiteCRM створила міцну основу на майбутнє.

Додатковий модуль Advanced Open Sales надає просту та зрозумілу можливість мігрувати з Шуги, в той же час є можливість комерційного супроводу та підтримки від таких компаній, як SalesAgility, які займаються, в першу чергу, відгалуженням SuiteCRM. В строк трохи більший ніж рік, SuiteCRM врятувала код, згуртувала навколо себе натхнених прихильників, та стала новим лідером в області CRM з відкритим кодом. Кому потрібен Цукор? 

 

  -- James R. Borck

 

Адаптація українською мовою оригінального релізу INFOWold - компанія МАРКон.

SuiteCRM це програма, яка є відгалуженням популярної системи управління відносинами з клієнтами (CRM) SugarCRM. Вона набула популярності коли компанія SugarCRM заявила про припинення підтримки версії ПЗ з відкритим кодом. Це програмне забезпечення з відкритим похідним кодом, що базується на останньому випуску SugarCRM, але поставляється з додатковими модулями. Перший випуск було оприлюднено 21 Жовтня 2013 року як версію 7.0, також надаються оновлення для міграції користувачів SugarCRM версії 6.5(.2)

SuiteCRM виграв Bossie Award 2015 за найкращий у світі Open Source CRM. Inforworld, куратори нагород Bossie заявив наступне: "за трохи більше ніж рік, SuiteCRM надихнула спільноту і стала новим лідером в області CRM з відкритим вихідним кодом." Нагорода була виграна SugarCRM за попередні 8 років.

Учасники проекту SuiteCRM заявили, що кожен рядок  коду проекту буде написаний як відкритий код.SuiteCRM це проект ПЗ корпоративного класу з відкритим похідним кодом, що є альтернативою пропрієтарним програмам.

Дорожна мапа проекту доступна та деталізує заплановані покращення.

Активна публічна підтримка на форумі від більш ніж 25,000 учасників надає змогу отримати безкоштовну допомогу. Форум також активно оновлюється та спостерігається командою проекту.

Матеріал з вільної бібліотеки Wikipedia.

Енергія CRM для всієї компанії та кожного працівника.

Створіть єдиний голос компанії для Ваших клієнтів.

На додаток до пропозиції інноваційної, індивідуальної CRM, також важливо озброїти працівників більше, ніж просто інструментом проведення угод у відділу продажів або служби підтримки клієнтів з доступом до функцій і даних CRM.

Сьогодні все більше працівників мають відношення до обслуговування клієнта, або є частиною процесу обслуговування клієнта, на додаток до спеціалістів з продажів і технічної підтримки. Завдяки оснащенню всіх, хто взаємодіє з клієнтами, організації можуть додатково оптимізувати процеси, підвищити рівень обслуговування і підвищити лояльність клієнтів.


 Енергія CRM для всієї компанії та кожного працівника.


Коли в компанії впроваджують систему CRM, яка проектувалась з урахуванням побажань користувачів, тоді і працівники компанії і клієнти виграють. Компанія отримує більш продуктивних співробітників, і більш актуальні та корисні  бізнес данні. 

CRM, якою люди насправді хочуть користуватись, щоб швидко і легко обробляти інформацію.

 Кожна людина має бачити систему як персоналізований, потужний інструмент для більш ефективного виконання своєї роботи. Завдяки цьому організація може почати вести себе як єдиний організм по відношенню до кожного клієнта.

Енергія CRM для всієї компанії та кожного працівника.

Вартість впровадження CRM.

Широке розгортання системи CRM, може принести цінність і користь для всієї організації. Приймаючи це рішення переконайтеся, що вартість CRM  для Вас зрозуміла. На нашу думку переваги повинні бути надані тому продукту, який надає максимально багато можливостей в продукті "базової вартості".

Розширення використання CRM для більш широкого кола користувачів може здатися дорогим процесом. І з багатьма системами CRM, це може бути абсолютно правдивим твердженням. Багато CRM-провайдерів просто дивляться, як вони можуть стягнути зі своїх клієнтів додаткові гривні за ліцензію. Тим не менш, деякі виробники розуміють силу CRM рішень що можуть бути доступними для більш широкого кола осіб всередині кожної організації. Вартість їх пропозиції, є більш доступна для широкого застосування.